دیده بان دانلود

به علت خرابی www.izip.ir لینک دانلود با مشکل همراه است.

دیده بان دانلود

به علت خرابی www.izip.ir لینک دانلود با مشکل همراه است.

اس ام اس عاشقانه

 

امروز قلبم درد گرفته بود!فکر کنم تپل شدی جات تنگ شده!!! 

 

*** 

 

من فقط تو رو ۱۵ تا دوست دارم. 

اندازه ۷ آسمون. ۷ دریا و یک دنیا 

 

*** 

 

به اندازه ی صداقت پینوکیو. رفاقت تام و جری و هوش 

و ذکاوت پت و مت دوست دارم. 

 

*** 

 

 

دیوانه را محبت آرام می کند 

ما را محبت تو دیوانه می کند 

 

*** 

 

قسم به love پاکم 

ز عشق u هلاکم 

ای گل ریشه ریشه I love you همیشه 

 

*** 

 

اگه تو موهام مثل شپش باشی قول میدم 

برای موندنت تا آخر عمر حمام نرم!!!!!!!!!!!!!! 

 

*** 

 

میگن باران مظهر دلتنگی های عاشقانه است 

ببین چکار کردی با دلم که در آسمانش برف میبارد 

 

*** 

 

گفتمش یک بوسه خواهم از لبت 

گفتا مخواه من بدهکارت نیم کزمن طلبکاری کنی گفتمش یار وفادار توام 

گفتا بس است من وفا کی از تو خواهم تا وفاداری کنی 

گفتمش شد ارغوانی چهره ام از هجر 

گفت می توان با اشک خونین چهره گلناری کنی 

 

*** 

 

توی زندگی بعضی چیزها بزرگ 

بعضی چیزها کوچک 

بعضی چیزها ساده 

و بعضی چیزها مهم هستند. 

بزرگ مثل عشق. کوچک مثل غم 

ساده مثل من. مهم مثل تو 

 

*** 

 

عشق یعنی اینکه وقتی میخوای برسونیش 

رادیو پیام رو روشن کنی و ببینی 

کدوم مسیر پر ترافیک تره! 

 

***  

 

هوس بازان کسی را که زیبا میبینند دوست دارند 

ولی عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا میبینند 

 

*** 

 

عشق مانند جنگ است . آسان شروع میشود 

و سخت پایان می پذیرد 

 

*** 

 

اگر عشق دیوانگی نباشد ، عشق نیست. 

 

*** 

 

قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت 

جوهر از شیشه ذات، کاغذ از صفحه ی دل 

نور از شمع حیات، تا بنویسم همه جا نام زیبای تورا. 

 

*** 

 

آنکه می گفت ز یک گل نشود فصل بهار 

چه خبر داشت که همچون تو گلی می روید 

 

***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد